Filtry×

Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt posiada wadę fabryczną lub w trakcie jego użytkowania powstała wada uniemożliwiająca dalsze korzystanie zgodne z przeznaczeniem produktu, wyślij nam wypełniony formularz reklamacyjny na adres:

na adres poczty elektronicznej biuro@petscorner.pl

Do korespondencji dołącz zdjęcia produktu wizualizujące defekt stanowiący podstawę reklamacji.

W przypadku wysyłki pocztą elektroniczną, w tytule maila należy umieścić: “Reklamacja: nr. zamówienia lub nr paragonu”.

Jeśli nie będziemy w stanie ocenić wady produktu na podstawie zdjęcia, poprosimy Cię o przesłanie produktu na adres który podamy mailowo.

Nadaj przesyłkę na nasz koszt.

Do złożonej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie po jej przeanalizowaniu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o propozycji jej rozwiązania.

W przypadku uznania reklamacji wymienimy wadliwy produkt lub usuniemy wadę. Szczegółowe informacje dotyczące procesu reklamacji oraz przysługujących praw konsumenckich znajdziesz w Regulaminie e-sklepu.

Loading...